Empty !

Då menar jag verkligen inte något jävla empty room som den där jävla Sanna Nielsen sjunger om!  Som dessutom är äcklig enligt Ant on-air! Jag håller förstås med honom, inte för att det är han, utanför att hon är det!
Men som sagt det var inte det jag menade och jag hade aldrig trott att det skulle stå något om henne i den här bloggen, mycket onödigt.

Jo! Vad menade jag då med empty? Jo! Nu jävlar.  Att en männsika kan vara så jävla empty!
När Angus skulle strippa  under AC/DC konserten, då undrar någon, nej verkligen inte jag, men jag såg att man kan då tydligen fundera över

Vad har han på fyllan?

Då kommer min fråga, vad i helvete kan man ha på fyllan? Kul?  Ja kanske. Men .. detta fick jag ångest över, totalt jävla mycket ångest! Jag hoppas nu att jag delat med mig av den, för det är för mycket för att jag ska kunna klara av det själv!

Idag är mitt humör underbart!


Billy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0